رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اينکه شبهه‌افکني يکي از ترفندهاي دشمنان نظام است، گفت: ايجاد ترديد در سلامت انتخابات، ادامه فتنه سال 88 است.

"حجت‌الاسلام والمسلمين سيّد محمدعلي آل‌هاشم" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، درباره فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر تکرار کليدواژه "انتخابات آزاد" در داخل و خارج از کشور و اهداف دشمنان از طرح اين مطلب اظهار داشت: دشمن از يک‌سو  به دنبال کم‌رنگ‌کردن حضور مردم در انتخابات است و از سوي ديگر سعي مي‌کند که در آستانه انتخابات، يک نوع شبهه در بين مردم ايجاد کرده و سلامت انتخابات را زير سؤال ببرد.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش افزود: اين شبهه‌افکني، يکي از ترفندهاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است و ايجاد ترديد در سلامت انتخابات، ادامه همان فتنه سال 88 است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي دشمنان براي بحراني جلوه دادن فضاي کشورمان در آستانه انتخابات، القاي يأس و نااميدي به مردم و افزايش فشارهاي اقتصادي تصريح کرد: ملت بزرگ ايران به حول و قوّه الهي با تبعيت از مقام معظم رهبري و با حضور يکپارچه خود در انتخابات، بار ديگر نقشه‌هاي دشمنان را نقش بر آب مي‌کند.

آل هاشم درباره وظيفه مسئولان در آستانه انتخابات گفت: وظيفه مسئولان، ايجاد همدلي و وحدت هم در بين خودشان و هم ميان مردم، اطاعت از فرمايشات مقام معظم رهبري و هوشياري در مقابل توطئه‌هاي دشمنان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، فتنه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار