دبير تشکيلات سياسي دانشجويان دانشگاه تهران گفت: جريان فتنه به جاي اغتشاش بايد به دنبال يافتن جايگاهي در کنار ملت باشند و اين افراد با طرح "انتخابات آزاد" درصدد شانتاژ و ايجاد اختلاف در جامعه هستند.

ابوذر قاسمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص طرح "انتخابات آزاد"، اظهار داشت: آنچه که روشن است و رهبري بر آن تاکید بسیار دارند، حضور حداکثری مردم در تمام انتخابات  بوده، چرا که سرنوشت کشور را همین انتخابات تعیین می‌کند.

وي با اشاره به نتايج حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ادامه داد: این مسئله حاکی است که ملت نسبت به کسی که می‌خواهد طبق قانون اساسی و آرمان‌های انقلاب، مسئولیتی را بر عهده بگیرد، اهمیت بسياري قائل است.

قاسمي با بیان این‌که در انتخابات سال 88، 40 میلیون رای در صندوق انداخته شد، افزود: این حضور 85 درصدی نشانگر انتخابات آزاد در جامعه است، در صورتی که در کشورهایی که با شعار آزادی و دموکراسی گوش فلک را کر کرده‌اند، مشاهده مي‌کنيم که نهایتا 40 یا 50 درصد از مردم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.
 
اين فعال دانشجويي طرح انتخابات آزاد را به معناي ايجاد فتنه دوم برشمرد و گفت: جريان فتنه به جاي اغتشاش بايد به دنبال يافتن جايگاهي در کنار افراد باشد و اين افراد با طرح انتخابات آزاد در صدد ايجاد اختلاف و شانتاژ در جامعه هستند.

دبير تشکيلات سياسي دانشجويان دانشگاه تهران با بيان اينکه جان ملت ایران به مقام معظم رهبري بسته است، خاطرنشان کرد: اين به اين معنا است که  وقتی رهبري می‌فرمایند مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، مردم نیز در انتخابات حضور جدی‌تری خواهند داشت و مسلما حرف ایشان اثرگذار خواهد بود، چرا که انتخابات در کشورمان به صورت آزاد برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار