لکه روغن روی دیوار گچی یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای همه ما در خانه مان اتفاق بیفتد.

اگر می‌خواهید از شر لکه‌های چربی و روغن از روی دیوار‌ها خلاص شوید، بهتر است بدانید ماده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا به راحتی این کار را انجام دهید!  سطح دیوار می‌تواند انواع کثیفی‌ها و به ویژه لکه‌های چربی و روغنی را جذب کند. با این حال، توجه داشته باشید که یک محصول بسیار موثر برای خلاص شدن از شر این کثیفی‌ها وجود دارد.

از پودر بچه استفاده کنید
پودر بچه (پودر تالک) می‌تواند در تمیز جلوه دادن دیوار‌ها بسیار موثر باشد. هر چقدر هم که ممکن است تعجب آور به نظر برسد، بدانید که این ماده برای تمیز و نو جلوه دادن دیوار‌ها بسیار کاربردی است. در واقع، این ماده دارای خاصیت سفیدکنندگی است، بنابراین خیالتان راحت باشد که اگر از این ماده استفاده کنید مطمئنا یک دیوار بسیار تمیز تحویل خواهید گرفت. به خصوص که تمیز کردن دیوار‌ها با این ماده، هم خیلی راحت و هم خیلی سریع است.

نیاز به یک برس و پارچه میکروفیبر دارید
برای از بین بردن لکه‌های چربی روی دیوار‌ها به پودر بچه، یک برس و پارچه میکروفیبر نیاز دارید. در مورد تهیه و استفاده از این محصول پاک کننده، ابتدا باید بدانید که این ترفند چنان‎چه در اسرع وقت روی لکه روغن موجود روی دیوار اعمال شود موثرتر خواهد بود. برای این کار، ابتدا سطح دیوار را با یک گردگیر تمیز کنید. سپس پودر بچه را روی ناحیه مدنظر پخش کنید.

به مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس با یک برس نرم و یک پارچه میکروفیبر مرطوب آن را بردارید. پودر بچه (تالک) یک پودر معدنی نرم، سفید و جاذب است که از کانی تالک تشکیل شده است. این پودر به عنوان یک پاک‌کننده غیر صابونی در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود. تالک در اغلب محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند پودر بچه، رژ لب و سایه چشم و همچنین در برخی از محصولات دارویی و صنعتی استفاده می‌شود. این پودر یکی از اجزای اصلی پودر لباس شویی و مایعات شوینده است.

منبع: روزنامه خراسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار