نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور از برگزاري "انتخابات آزاد" عدم نظارت شوراي نگهبان در انتخابات آتي کشورمان بوده که اين مهم توطئه‌اي جديد از سوي دشمنان انقلاب و جریان‌های انحرافی و سران دوم خرداد است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران سيد علي طاهري نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز در گردهمايي اصناف و بازاريان تهران که در مسجد امام خميني (ره) بازار تهران برگزار شد، اظهار داشت: يکي از سنت‌هاي الهي که در دنيا حاکم است و بشر در همه دوران با آن مواجه بوده بحث آزمايش و امتحان است که قرآن کريم آگاهي آن را بلا و گاهي آزمايش یاد مي‌کند.

وي افزود: صرف اينکه انسان‌ها ادعاي ايمان مي‌کنند کافي نيست، بلکه بنابر سوره حجرات ايمان داراي درجاتي است که اولين درجه آن انتخاب اسلام است.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي گريزي بر تاريخ اسلام داشت و افزود: براساس اعتقادات ما و آنچه در تاريخ آمده امتحانات الهي روز به روز سخت‌تر شده اما در دوران حضور پيامبر و اهل بيت ايشان تشخيص حق از باطل نسبت به حال آسان‌تر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين طاهري اظهار داشت: دين اسلام دين کامل و متناسب با شرايط جامعه تدوين شده و براي هر زندگي و حکومت دستوري دارد که در دوران غيبت امام زمان (عج) نيز شکلي خاص از حکومت را مد نظر دارد.

وي ادامه داد: امام (ره) در سبک جديدي که در قانون اساسي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تدوين کرده درباره ولايت فقيه اينگونه بيان مي‌کند که در نبود پيامبر (ص) و عصر غيبت ولي فقيه تمام اختيارات امام زمان (عج) را داراست.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به  برپايي حکومت اسلامي در زمان پيامبر (ص)، بيان کرد: مي‌توان گفت حکومت اسلامي تنها در زماني که پيامبر در مدينه حکومت مي‌کرد و همچنين امام علي (ع) در جايگاه حاکم اسلامي حکومت مي‌کرده، برقرار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين طاهري با تاکيد بر تفاوت حکومت اسلامي در جمهوري اسلامي تصريح کرد: در راس حکومت اسلامي امامان معصوم قرار دارند و تصميم مي‌گيرند که چه کساني مسئوليت حکومت را داشته باشند و نقش مردم نقشي بيعتي است.

وي در تعريف مردم سالاري ديني اظهار داشت: حضور پر رنگ مردم، براي پياده شدن احکام اسلام، که تشخيص اسلامي بودن آن  بر عهده ولي فقيه است.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: ولي فقيه حاکميت ديني است.

حجت الاسلام والمسلمين طاهري با اشاره به موج بيداري اسلامي در کشورهاي اسلامي تصريح کرد: به برکت انقلاب اسلامي ايران تئوري کشورهاي اسلامي تغيير کرده و مي‌توان گفت بيداري اسلامي آنها نتيجه انقلاب کشورمان است اما تفاوت آن با انقلاب کشورمان نبود رهبري واحد در شکل گيري اين انقلاب‌ها است.

وي در ادامه افزود: جوانان بيدار انقلابي کشورهاي اسلامي، کساني که وابستگي به قدرت ندارند و تفکر سالم انقلاب اسلامي را داشته رهبر معظم انقلاب را رهبر خود مي‌دانند.

نماينده مردم گرگان در مجلس با اشاره به انتخابات آتي جمهوري اسلامي تاکيد کرد: يکي از ويژگي‌هاي برجسته مردم سالاري ديني انتخابات است که در کشورمان به بهترين شکل از لحاظ کيفي و کمي طي سي و سه سال گذشته برگزار شده و همواره با حضور پرشور مردم در انتخابات همراه بوده است.

وي با تاکيد بر حضور چشمگير مردم در انتخابات سال 88 اظهار داشت: در انتخابات سال 88 حضور 85 درصدي مردم ايران در جهان بي‌نظير بوده و اين نشانگر حاکميت مردم سالاري در کشورمان است.

حجت الاسلام والسلمين طاهري با تاکيد بر اينکه مقام معظم رهبري در فتنه 88 با درايت خود مانع از گسترش اين فتنه شد، تصريح کرد: اگر مقام معظم رهبري در اين جريان يک قدم عقب مي‌نشست ايران نيز به کشوري وابسته همانند افغانستان مي‌شد.

وي همچنين با اشاره به مطرح نمودن انتخابات آزاد اظهار داشت: منظور از برگزاري "انتخابات آزاد" عدم نظارت شوراي نگهبان در انتخابات آتي کشورمان بوده که اين مهم توطئه‌اي جديد از دشمنان انقلاب است و جریان‌های انحرافی و سران دوم خرداد بر آن تاکید دارند.

نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر سخنان مقام معظم رهبري درباره برگزاري انتخابات آتي کشورمان تصريح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبري طي اظهارات خود بر اين موضوع تاکيد داشتند که دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال اين هستند که قبل از برگزاري انتخابات حوادث و اتفاقاتي در زمينه‌هاي اقتصادي، سياسي و امنيتي کشورمان به وجود آورند تا از حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي بکاهد.

وی افزود: دو عامل بقای حکومت اسلامی در کشورمان، امام (ره) و مردم ایران هستند که پیوند آن‌ها موجب شکل گیری انقلاب و حفظ آن شده است.

نماینده مردم گرگان با اشاره به حماسه نه دی گفت: بعد از حماسه نه دی دشمنان انقلاب با نقشه‌های شوم خود تحریم‌ها را علیه ملت ایران افزایش داده و به دنبال دل سرد کردن مردم از نظام هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری در پایان یادآور شد: مسئولان باید اختلافات میان خود را کنار گذاشته و تلاش کنند تا به نحو احسن به تکالیف خود در برابر ملت ایران عمل کنند. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، آزاد ، توطئه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار