امام جمعه مشهد گفت: موضوع انتخابات آزاد که هم‌اکنون از زبان بعضی از افراد زمزمه‌هایی را می‌شنویم، پالس دشمن برای فتنه جدید است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) با اشاره به مطرح ساختن موضوع انتخابات آزاد توسط برخی از چهره های سیاسی داخلی کشور افزود: دشمنان نظام و انقلاب می خواهند با ورود به عرصه مردم سالاری و حضور مردم در جامعه به میدان بیایند و بزرگترین ضربه را به انقلاب بزنند.

وی به اشاره به پنج ماه باقی مانده تا زمان اتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در حال حاضر دشمنان انقلاب در سایت های خود روی این موضوع متمرکز شده اند و تلاش برای وارد آوردن ضربه به انقلاب هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب بارها به سیاسیون گفته اند که مرز بین خود و دشمن را کمرنگ نکنید ابراز داشت: ایشان تاکید داشتند که طوری نشود که در عرصه سیاسی فعالیت کنید و جای دشمن با شما عوض شود، چون دشمن از این مرزها عبور می‌کند و به نظام و مردم ضربه وارد می‌کند، بگذارید این مرزها شفاف باقی بماند.

وی خطاب به سیاسیون کشور گفت: در عرصه سیاست حرفتان را بزنید اما لازم نیست با حرف‌هایی که می‌زنید به دشمن میدان دهید و جای خود را با دشمن عوض کنید.

آیت الله علم الهدی طرح انتخابات آزاد را در راستای فتنه جدید دشمن برای متشنج کردن انتخابات ریاست جمهوری سال 92 دانست و ادامه داد: امروزه مسئله انتخابات آزاد که در کشور مطرح است، شعار دشمن است و این شعار در مصاحبه پسر شاه مخلوع نیز تکرار شد.

وی با اشاره به رفتن پسر شاه مخلوع به کشور انگلستان و تشکیل کمپین انتخابات آزاد در این کشور عنوان کرد: شما ما هم انگلیس و هم شاه را می شناسید. انگلیس چند قرن دشمنی خود را با دین اسلام نشان داده و امروز به کمپین انتخابات آزاد تبدیل شده و رهبر این حرکت نیز فرد جهنمی چون پسر شاه مخلوع است.

امام جمعه مشهد با طرح این سوال که آیا درست است عزیزان ما با تمام فداکاری های خود و با وجود این که زیر شکنجه های شاه بوده اند حالا با پسر او هم صدا شوند، تصریح کرد: فتنه پیش‌رو در انتخابات، فتنه‌ای مفتضحانه‌تر از فتنه 88 است.

وی عنوان داشت: در فتنه 88، موضوع تقلب در انتخابات مطرح و در نهایت با بیان مقام معظم رهبری موضوع روشن شد؛ اما در انتخابات 92 از هم‌اکنون واضح شده که کلید واژه انتخابات آزاد پایگاه انگلیسی دارد.

آیت الله علم الهدی همچنین با طرح سوالی دیگر مبنی بر این که کدام یک انتخابات های گذشته از ابتدای انقلاب تاکنون آزاد نبوده است، خاطر نشان کرد: به عقیده برخی افراد انتخابات آزاد در کشور این است که جاسوسان انگلیسی آزاد باشند و هر گونه جولانی کهی می خواهند بدهند.وی بیان کرد: دشمنان باید بدانند مردم پای مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، انحرافی بزرگ در خط رهبری و امامت با سوءاستفاده از مردم سالاری انجام گرفت و دشمنان در حال حاضر نیز چشم به همین عرصه دارند./س


برچسب ها: امام ، جمعه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.