رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بيان اينكه انتخابات در ایران همواره آزاد برگزار شده است، گفت: شبهه وارد کردن به انتخابات می‌تواند زمینه ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات باشد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران کاظم جلالی نماينده مردم شاهرود در مجلس در حاشیه صحن علنی امروز ۲۰ دی ماه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در مورد انتخابات پیش رو در سال ۹۲ گفت: سخنان دیروز مقام معظم رهبری بسیار جامع و کامل بود که می‌تواند منشوری برای انتخابات آینده کشور باشد.

وي در ادامه با بیان این که مقام معظم رهبری با هوشیاری وتیزبینی به مسائل نگاه کردند، تصریح کرد: با تسلط و اشرافی که مقام معظم رهبری بر اوضاع داخلی و بین‌المللی دارند، مجموعه آفت‌ها و آسیب‌هایی که می‌تواند متوجه انتخابات باشد را بیان فرمودند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با هوشیاری و دلسوزی که دارند نکات مهمی رابه مسئولین کشور و رسانه‌ها و کاندیداها گوشزد کردند که تمام افراد جامعه باید به آن به عنوان دستورالعمل انتخاباتی نگاه کنند.

جلالی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اهداف کسانی که بحث انتخابات آزاد را پیش می‌کشند، چیست؟ گفت: شبهه وارد کردن به انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات باشد. انتخابات در ایران همواره آزاد برگزار شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ادامه داد: نمونه برگزاری انتخابات آزاد در سال‌های۷۶ و ۸۴ نمود پیدا کرد که برخلاف خواست مدیران اجرایی آن زمان کشو،ر رئیس جمهور انتخاب شد و برگزاری انتخابات به گونه‌ای بود که افرادی که در سیستم اجرایی نبودند رای آوردند.
انتهاي پيام/س2


برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، شبهه ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار