عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان با طرح شعارهایی چون برگزاری انتخابات آزاد و تعیین پیش شرط برای نظام تنها با هدف مخدوش کردن انتخابات آينده وارد عمل شده‌اند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: مطرح‌کردن موضوعاتی چون انتخابات آزاد و پیش شرط برای ورود به انتخابات از سوی اصلاح‌طلبان موضوعی غیرقابل قبول است كه به طور حتم هيچ‌گاه از سوي نظام پذيرفته نخواهد بود.

وی افزود: طرح اين موضوع كه آزادی در روند برگزاری انتخابات در کشورمان وجود ندارد ازسوی طيفي كه هيچگونه صلاحيتي براي اظهارنظر ندارند تنها در راستای کارشکنی صورت می‌گیرد زيرا در هيچ  جهان فرآیند برگزاری انتخابات به مانند ایران آزادانه نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف چهره‌هاي سياسي متعددي با گرايشات مختلف در كشورمان فعاليت كرده‌اند تصريح كرد: در جمهوری اسلامی ایران میدان برای حضور تمامی تشکل های سیاسی باز است و اراده مردم تعیین می‌کند چه کسانی در صحنه حضور داشته باشند.
 
لازم به ذكر است پيش از اين برخي از چهره‌هاي سياسي اصلاح‌طلب از تعيين پيش‌شرط براي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده صحبت كرده بودند.
 
انتهاي پيام/


برچسب ها: ابراهیمی ، جامعه ، روحانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار