نظريه پردازان غرب چنين القا مي‌کنند که ليبرال دمکراسي،‌ تنها راه پيش روي بشريت است. اما مردم سالاري ديني که در جمهوري اسلامي متبلور شده مهر باطلي بر ادعاي آن‌ها است. ادعايي که به مدد اميراتوري رسانه‌اي، کوشش مي‌کنند، نزد افکار عمومي،‌ واقعي جلوه داده شود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران؛ جمهوري اسلامي ايران، نظامي مبتني بر جمهوريت و ديانت است. جمهوريتي که در آن، ملاک، راي مردم است و ديانتي که بر شريعت اسلامي استوار است. اين الگويي است که افزون بر 300 سال در غرب و 70 سال در شرق،‌ براي انکار اين شيوه از اداره جامعه، داستان پردازي کرده‌اند. حال اما، افزون بر سه دهه است که جمهوري اسلامي نشان داده است نه فقط ديانت و سياست با هم تعارضي ندارند که همانند دو بال مي‌توانند جامعه را بسوي پيشرفت و تعالي مادي و معنوي هم  سوق دهند.
نظريه پردازان غرب چنين القا مي‌کنند که ليبرال دمکراسي،‌ تنها راه پيش روي بشريت است. اما مردم سالاري ديني که در جمهوري اسلامي متبلور شده مهر باطلي بر ادعاي آن‌ها است.  ادعايي که به مدد اميراتوري رسانه‌اي، کوشش مي‌کنند، نزد افکار عمومي،‌ واقعي جلوه داده شود.
انتخابات پاشنه آشيلي است که غرب مي‌کوشد در قرن بيست و يکم، از آن در چارچوب منظومه فکري خود استفاده کند. هرکجا، حاصل انتخابات، در چارچوب منافع استکبار باشد از آن استقبال مي‌شود و هر کجا مغاير باشد،‌ از آن اعتبار زدايي مي‌کند.
ريشه تمرکز دسيسه‌هاي قرارگاه استکبار،‌ بر انتخابات رياست جمهوري،‌ پيش رو چيست؟‌   امپراتوري رسانه‌اي غرب، از چه شگردهايي،‌ براي فتنه انگيزي در انتخابات اتي استفاده مي‌کند‌؟ راه‌هاي مقابله با عمليات رواني غرب بر ضد مردم ايران کدام است؟
برچسب ها: انتخابات ، آزاد ، ریشه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار