فعال مدافع حقوق بشر بحريني رژيم آل خليفه را به جعل گسترده حقايق وقايع انقلاب و دروغ گويي دراين زمينه متهم كرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبكه خبري العالم ؛ "فلاح ربيع" روز يكشنبه در گفت و گو با این شبکه تصريح كرد : مسوولان بلند پايه كشور در نقض حقوق شهروندان بحرين دست دارند و در اين باره به جعل حقايق و دروغ گويي مي پردازند.
 
به گفته فلاح ربيع، عملكرد مسوولان امنيتي كشور باعث شده است تا اميدي به تحقق سخنان آنان در خصوص احترام به حقوق شهروندان بحريني، نباشد.
 
اين فعال حقوق بشر با اشاره به گزارش شريف بسيوني رييس كميته حقيقت ياب پادشاه بحرين، در خصوص موارد نقض حقوق بشر در اين كشور افزود: براساس اين گزارش ، وزارت كشور به همدستي با سرويس هاي امنيتي در حمله به شهروندان بحريني اذعان كرده است و مداخله مسوولان ارشد و افسران اين وزارتخانه در حمله به شهروندان ، بركسي پوشيده نيست.
 
ربيع اظهار داشت: نيروهاي وزارت كشور و نيروهاي امنيتي در حمله به مردم به يك شيوه عمل مي كنند و اين مساله به معني آن است كه هر دو آموزش هاي واحدي ديده اند.
 
وي تصريح كرد: در گزارش بسيوني با استناد به سخنان گروهي از نوجوانان كه در مر كز پليس منطقه البديع تحت شكنجه قرار گرفته اند، آمده است نيروهاي پليس اين نوجوانان را به پرتاب سنگ به شيشه ها متهم كرده اند در حالي كه نوجوانان به كميته حقيقت ياب تاكيد كردند كه در حال خواندن دروس ديني درمسجد بودند كه از سوي نيروهاي پليس دستگير شدند و همچنين هيچ اثري از پرتاب سنگ برروي خودروهاي پليس يافت نشده است.
 
ربيع از دولت بحرين خواست، مسوولان و عاملان نقض حقوق بشر را مجازات و سياست تبرئه نيروهاي دولتي از مجازات را متوقف كنند.
 
وي گفت: سركوب مردمي كه خواهان اصلاح و سازش سياسي و مطالبه حقوق خويش هستند، همچنان جزو سياست هاي رژيم آل خليفه است، زيرا گروهي تندرو كشور را اداره مي كنند.
 
اين عضو مركز حقوق بشر بحرين همچنين با كم اهميت خواندن ديدار وليعهد بحرين با برخي از گروه هاي معارض و دعوت به گفت و گو، تصريح كرد: جناح "خوالد" در وزارت ديوان پادشاهي و نه جناح وليعهد، اداره نيروهاي امنيتي و مراكز تصميم گيري در كشور را برعهده دارد.
برچسب ها: بحرین ، جعل ، انقلاب ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار