فعال حقوقي انگليسي و رييس كميته مقابله با شكنجه در بحرين، آمريكا و انگليس را به حمايت از رژيم های آل خليفه و آل سعود متهم كرد و گفت: موج تغيير حتما عربستان و بحرين را در بر خواهد گرفت و اين دو رژيم و حاميانشان بايد آماده خروج از كشور باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگارن، "رودني شكسپير" با اشاره به ادامه اعتراضات و تظاهرات در ماه مبارک رمضان در بحرین، گفت: رژيم آل خليفه از مشروعيت حقوقي و اخلاقي برخوردار نیست و با زور، شكنجه، زندان و گاز اشك آور بر كشور حكومت مي كند.

فعال حقوقی انگلیسی با تاکید بر اینکه رژيم آل خليفه فاقد مشروعيت است و به همین دلیل مردم بحرين چه سنی و چه شیعه خواستار پايان حكومت اين رژيم مرتجع هستند، گفت: مصالحه در بحرين تا وقتي زندانيان سياسي در زندان باشند و رژيم، سلاح را به سوي معترضان نشانه رفته باشد، ناممكن است

رييس كميته مقابله با شكنجه در بحرين با اشاره به بيماري حسن مشيمع مخالف رژيم آل خليفه در زندان، گفت: بسياري از مخالفان كه در زندان هستند بيمار بوده يا شكنجه شده اند، لذا بايد قبل از هر گونه سخن از مصالحه، آزاد شوند.   

شكسپير در گفت و گو با شبكه خبري العالم، يادآور شد: رژيم آل خليفه همچنين بايد به همه قربانیان قتل، شكنجه و بازداشت غرامت پرداخت نموده و زمينه برگزاري انتخابات را با حضور ناظران بين المللي فراهم كند.

وي با اشاره به كمك انگليس به منامه برای آموزش و ارائه امكانات و تجهيزات سركوب، گفت: بيانيه سفير انگليس در منامه كه خشونت در بحرين را محكوم و ادعا كرد كه وضع آرام تر مي شود، نمايانگر واقعيت نيست.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، ال سعود ، رفتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۶:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
خدا لعنت کنه آل سعود و آل خلیفه ...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
ننگ بر دیکتاتورهای خونخوار
آخرین اخبار