مردم بحرين امروز به دعوت ائتلاف 14 فوريه در شهرها و روستاهاي بحرين با شعار جمعه انقلاب روزه داران تظاهرات خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم، مردم بحرین بار ديگر قصد دارند تا با آمدن به خيابان ها بر خواسته هاي مشروع خود در برقراري عدالت و دمكراسي و رفع تبعيض تاكيد كنند.
 
اين درحالي است كه نيروهاي امنيتي بحرين پيشتر تظاهرات مردمي در مناطق مختلف بحرين به دعوت جوانان انقلاب و در حمایت از معترضان عربستانی را با عنوان "قطيف سرتسليم فرود نمي آورد" با گاز اشك آور و گلوله هاي ساچمه اي سركوب كردند كه باعث جراحت بيش از 20 نفر شد.
 
مركز ديده بان جمعيت وفاق اسلامي بحرين در تازه ترين آمار خود اعلام كرد كه نيروهاي امنيتي بحرين با يورش به بيش از 30 خانه، 18 شهروند بحريني را بازداشت كردند و 23 منطقه بحرين نيز با محاصره و مجازات جمعي روبرو شده است.
 
در همين حال، گروه ها و جريان هاي مخالف رژيم بحرين در یک كنفرانس مطبوعاتي گفتند كه نيروهاي امنيتي در جريان 270 حمله شبانه به خانه هاي مردم در دو ماه اخير به بهانه يافتن معترضان 10 ميليون دلار سرقت كرده‌اند.
 
نيروها و جريان‌هاي مخالف در اين كنفرانس مطبوعاتي آغاز فراخوان عليه "خفاش‌هاي تاريكي" را اعلام كردند تا از اين طريق هتك حرمت خانه هاي شهروندان بحريني و حملات، آدم ربايي، سرقت، خرابكاري‌هاي دستگاههاي امنيتي از ساعات پاياني شب تا ساعات ابتدایی بامداد را برملا كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار