عضو مركز حقوق بشر بحرين، رژيم حاكم بر اين كشور را پليسي توصيف و تاکید کرد بیشتر فعالان سیاسی که در بحرین در زندان‌اند در واقع ربوده‌ شده‌اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «یوسف المحافظه» با اشاره به سیاست آدم‌ربایی رژیم بحرین، گفت بیشتری كساني كه در بحرين بازداشت شده‌اند، طبق قانون ربوده شده حساب مي شوند زیرا از قبل حکمی برای بازداشت آنها صادر نشده است.

وي در ادامه از شيوه هاي جدید آدم‌ربايي و کشتار در بحرين خبر داد و گفت در این شیوه شخص تا چند روز ناپديد مي شود، سپس وزارت كشور با خانواده او تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که برای گرفتن جنازه فرزندشان حاضر شوند.

به گزارش العالم عضو مرکز حقوق بشر بحرین، با اشاره به اینکه گروهی جنایتکار بر بحرین حاکم است، تصریح کرد حملات شبانه به منازل شهروندان و سرکوب آن‌ها، هتک حرمت نوامیس مردم و سرقت کردن دارایی‌های شهروندان از جمله اقدامات این گروه جنایتکار است.

وي گفت با توجه به محاکمه نشدن جنایتکاران وابسته به آل خلیفه و ادامه جرم و جنایت آن‌ها، بحرین به کانون قانون شکنی نيروهاي امنيتي تبديل شده است.

عضو مركز حقوق بشر بحرين گفت: رژیم آل خلیفه با نصب دوربین در خیابان ها، شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز را شناسایی و بازداشت می کند.
برچسب ها: آدم ربایی ، رژیم ، خلیفه ، کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.