نماینده مقام معظم رهبری در کشور‌های هند و بنگلادش بهترین مدل برای ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان را گفتگو دانست و گفت: اختلاف در ذات بشر وجود دارد هر دو انسانی با هم اختلافات زیادی دارند.

حجت الاسلام سیدمهدی علیزاده موسوی نماینده مقام معظم رهبری در کشور‌های هند و بنگلادش روز سه شنبه در سی و ششمین همایش وحدت که امسال با شعار " وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم " و با حضور ۵۰۰ تن از علما شیعه سنی و اهل حق استان، در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد، افزود: ما باید در ابتدا اختلافات را بپذیریم و با گفتگو‌های علمی به دنبال کشف حقیقیت باشیم، اما در حین گفتگو هم به هیچ عنوان نباید تعصب داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تقابل عجیب غرب با اسلام هستیم گفت: اندیشه اسلام مهمترین تهدید برای غرب محسوب می‌شود بطوریکه پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰ تعداد مسلمانان از تعداد مسیحیان جهان بیشتر شود.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور‌های هند و بنگلادش در ادامه تصریح کرد: علت اسلام ستیزی غرب عمق استراتژیک اسلام و نفوذ آن در دل مردم جهان است به نحوی که امروز شهر‌های پاریس، مارسی و مادرید هم جزو شهر‌های مسلمان است و دشمنان هم از این موضوع نگران هستند.

حجت الاسلام علیزاده موسوی با اشاره به اینکه ترس از اسلام باعث شد تا ۵۰۰ هزار پوند به سلمان رشدی بدهند تا کتاب آیات شیطانی را بنویسد در ادامه اظهار کرد: بعد از حمله به کتاب آسمانی مسلمانان، دشمنان سراغ پیامبر اسلام رفتند و فیلم معصومیت مسلمانان را برای تخریب پیامبر ساختند، اما به اذعان یک اندیشمند غربی بعد از این فیلم اقبال مردم به اسلام بیشتر هم شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور‌های هند و بنگلادش با بیان اینکه تمام نقشه‌های دشمنان برای منزوی کردن اسلام ناکام ماند، اما پروژه اسلام در برابر اسلام تاحدودی موفق شد افزود: دشمن در این زمینه هم پروژه‌های زیادی را عملیاتی کرد تا مسلمانان را در برابر مسلمانان قرار دهد و در واقع حقایق اسلام را وارونه نشان دادند تا به اهداف خود برسند که در نتیجه آن هم تاکنون هزاران نفر از برادران مسلمان خود را در جنگ‌های رو در رو از دست دادیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.