مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با بیان اینکه کادر فنی تیم به هر بازی به حکم یک فینال نگاه می‌کند گفت: تیم بعثت در مسابقات امسال لیگ دسته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

محمد میرترابی مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه شامگاه سه شنبه در نشست خبری پس از بازی بعثت مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، که با نتیجه سه بر صفر به نفع بعثت به پایان رسید، افزود: بازی امروز بازی بسیار سختی برای ما بود، چون این تیم در خانه توانسته بود با شکست شهرداری نوشهر و کسب سه امتیاز با روحیه‌ای بالا به دیدار ما بیاید.

وی اضافه کرد: نفت و گاز گجساران تیمی بسیار سختکوش بود که سعی می‌کردند فضا‌های زمین را از ما بگیرند و در طول ۹۰ دقیقه دوندگی بالایی داشتند.

مربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه ادامه داد: ما با توجه به اینکه در دقایق اول به گل رسیدیم سعی کردیم تا آهنگ بازی را کنترل کرده ودر نهایت در ضربات مجدد و ایستگاهی به گل رسیدیم ضمن اینکه سه گل و سه یا چهار موقعیت گل بالای ۹۰ درصد نیز داشتیم.

میرترابی یادآور شد: مهاجمانی که ما جذب کردیم از مهاجمان بسیار خوب لیگ برتر و دسته یک هستند از اینرو در خط جلو نفرات بسیار خوبی داریم ولی ۲ نفر از مهاجمان این تیم مصدوم شده و به این بازی نرسیدند.

وی افزود: توانستیم موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کنیم و این نشان می‌دهد که ما دوست داریم بهترین و باکیفیت‌ترین بازی را ارایه کنیم حتی در بازی نخست مقابل شهرراز شیراز حریفی دست و پابسته نبودیم و تا دقیقه ۱۰۷ با این تیم مساوی بودیم.

وی گفت: خوشبختانه علی نظرمحمدی سرمربی بعثت سابقه بسیار خوبی در لیگ دسته اول دارد و حتی توانسته است به لیگ برتر نیز صعود کند و چند تیم را نیز از بحران و سقوط به دسته‌ای پایین نجات دهد؛ از تیم بعثت نیز یک تیم گردن کلفت ساخته که هفته به هفته به نتایج بهتری دست پیدا خواهد کرد.

مربی بعثت کرمانشاه ادامه داد: امیدواریم هر چه زمان بیشتر می‌گذرد قادر باشیم بازی به بازی کیفیت تیم بالاتر رفته و هواداران و تماشاگران این تیم از بازی‌های بعثت لذت برده و شخصیت تیم خوبی نیز در لیگ بدست آوریم.

میرترابی، با قدردانی از مدیرعامل این باشگاه گفت: مدیران این باشگاه خوشبختانه توانسته اند یک کادر فنی خوب و بازیکنان قوی را از تیم‌های لیگ برتری و دسته اول جذب این تیم کنند که برای بقا تلاش نخواهیم کرد بلکه حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داریم.

وی با اشاره به انتقاداتی که تیم میزبان از وضعیت ورزشگاه آزادی کرمانشاه داشت، گفت: هفته به هفته این قول را می‌دهیم که ایرادات ورزشگاه برطرف شوند و با تلاش مسوولان شرایط مناسبی برای میزبانی از تیم‌ها وجود آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.