مدیر کل گمرک کرمانشاه گفت: در پنج ماه اخیر ۱۷۹ هزار و ۳۳۰ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات مرزی کرمانشاه کالای خود را به عراق صادر کردند.

علی‌اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک کرمانشاه سهم گمرک خسروی روز دوشنبه به ایرنا افزود: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با تردد ۸۶ هزار و ۵۲۴ دستگاه بیشترین سهم را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در پنج ماه سپری شده از سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۳۲ هزار و ۵۸۹ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرکات سومار را ۳۲ هزار و ۹۲ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

عباس‌زاده افزود: تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرک شوشمی ۱۱ هزار و ۲۰ دستگاه و گمرک شیخ صله ۱۷ هزار و ۱۰۵ دستگاه بوده است.

وی حجم کالا‌های صادراتی توسط این تعداد کامیون را سه میلیون و ۷۵ هزار تن به ارزش ۲ میلیارد و ۶۸۴ میلیون و ۹۹ هزار دلار بیان کرد و عمده کالا‌های صادراتی از طریق گمرکات استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف نام برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.