تکمیل زیرساخت‌ها،توسعه و ارتقای سطح کیفی پارکینگ‌های برکت در مرز بین‌المللی خسروی در دستور کار مسئولان استان کرمانشاه قرار گرفت.

نشست پیگیری توسعه پارکینگ برکت خسروی شامگاه سه‌شنبه با حضور فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران و جمعی از مدیران مرتبط در سرسرای استانداری کرمانشاه برگزار و توافقاتی برای آماده سازی بهتر و با وسعت بزرگتری از پارکینگ‌ها در اطراف جاده برکت در نقطه صفر مرزی خسروی انجام شد.

جاده برکت به طول حدود سه و نیم کیلومتر با تلاش قرارگاه نجف اشرف سپاه و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و استانداری کرمانشاه احداث و به کمک آن مسیر تردد کامیون‌های حمل کالاهای صادراتی از مسیر زائران جدا شد و در عین حال فضای بزرگی برای پارک بیش از ۴۰ هزار خودروی زائران اربعین در اطراف آن مهیا شد.

این مسیر که به صورت ۲باند رفت و برگشت و بزرگراهی احداث شده است، در یک اقدام جهادی و در مدت زمان مناسب در اختیار مسیر تجارت و زائران اربعین حسینی در ایام اربعین قرار گرفت.

در جلسه امشب نیز مقرر شد که اقدامات لازم برای توسعه و ارتقای سطح کیفی این پارکینگ‌ها با هدف افزایش رضایت زائران پیگیری و اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.