امام جمعه قصرشیرین گفت: تاسیس و راه اندازی صندوق توسعه‌ شهری برای واریز مبالغی از محل درآمد‌های ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی به صورت ماهیانه با حضور نمایندگانی از ادارات و هزینه کرد آن در بخش‌های مختلف ۸۰ درصد مشکلات این شهرستان را رفع می‌کند.

حجت الاسلام صادق صالحی عصر امروز شنبه در دیدار صمیمانه با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی قصرشیرین با اشاره به وجود مشکلات عدیده در این شهرستان از تمامی رسانه‌ها خواست تا با انسجام و یکپارچگی در راستای بیان مشکلات و مسائل و ارائه‌ی راهکار‌های لازم به مدیران مربوط تلاش کنند.

او در ادامه با بیان اینکه نبض یک شهر به رسانه‌ی آن شهر بستگی دارد، گفت: ما اگر رسانه‌ی قوی داشته باشیم می‌توانیم صدایمان را تا پایتخت به منظور انتقال مسائل و مشکلات موجود به وزاری مربوط تا حصول نتیجه انتقال دهیم.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بستر فضای مجازی گفت: باید در استفاده از این بستر مراقبت بیشتری داشته باشیم، چون همین ظرفیت ارتباط مستقیم با زندگی افراد داشته و در تقویت و تضعیف بنیان خانواده‌ها نیز نقشی پررنگ ایفا می‌کند.

او در ادامه با اشاره به کنگره بزرگ اربعین و قدردانی از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در معرفی این مرز، گفت: این رویداد بزرگ با تمام برکاتی که دارد و می‌تواند منشا تحول شهرستان باشد، اما اشکالاتی در درون مدیریت اربعین و توزیع عادلانه‌ی امکانات آن وجود دارد که باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کنیم.

امام جمعه قصرشیرین، همچنین به قول مساعد وزیر کشور در اختصاص سهمیه‌ی کاروان‌های زیارتی سازمان حج و زیارت برای ایام سال جهت عزیمت به عتبات عالیات از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: باید این مطالبه گری را تا حصول نتیجه از مسئولان داشته باشیم و متناسب با این مهم باید امکانات و زیرساخت‌های شهرستان نیز تقویت شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه اعتماد موتور محرکه‌ی جامعه است ادامه داد: همه باید در تقویت اعتماد و ایجاد دلگرمی در مردم با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی همچون منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین و همچنین بحث اربعین که منجر به آینده روشن این منطقه خواهد شد تلاش کنیم.

وی با اشاره به تداوم جلسات با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی قصرشیرین با حضور مدیران شهرستان جهت پیشبرد اهداف مورد نظر و رسیدن به چشم انداز عالی و ارائه راهکار و برنامه‌ها به آن‌ها یادآور شد: می‌توانیم در کنار هم مشکلات منطقه را حل کنیم به شرط آن که تیمی منسجم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.