بازیگر سریال «پایتخت» گفت: من شنید‌ه‌ام فصل جدید «پایتخت» شروع شده است، ولی هنوز هیچ اطلاعی به من ندادند، تا بگویند در این پروژه حضور پیدا کنم.

علیرضا خمسه، بازیگر سریال «پایتخت» در پاسخ به این سوال که راز موفقیت سریال‌هایی مانند «پایتخت» را در چه می‌دیدید؟ توضیح داد: راز موفقیت این سریال را در نویسنده، کارگردان و تیم تولید می‌دانم. تمام این عوامل دست به دست هم داد، تا یک کار خاطره‌انگیز یا معمولی باشد. 

خمسه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باباپنجعلی در فصل جدید پایتخت حضور دارد، اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من شنیده‌ام فصل جدید «پایتخت» شروع شده است، ولی هنوز هیچ اطلاعی به من ندادند، که بگویند در این پروژه حضور پیدا کنم.

بازیگر نقش باباپنجعلی درباره ساخت سریال‌های کمدی در تلویزیون گفت: آنقدر باید آزمون و خطا صورت بگیرد، تا به مدل فیلمسازی دهه هفتاد برگردیم. 

وی درباره سریال «چرخ گردون» که این روز‌ها در پارک لاله در حال فیلمبرداری است، افزود: سریال «چرخ گردون» در پارک لاله در حال فیلمبرداری است. من و آقای حمید لولایی نقش دو دستفروش را داریم، که یکی آش فروش و دیگری عدسی فروش است. اسم من غلام عدسی است. هر دوی ما در عین رقابت با هم رفاقت داریم، تا به واسطه این سریال مسائلی از قبیل مشکلات خانوادگی و مسائل کسب‌وکار‌های کوچک مطرح بشود. امیدوارم این لحن شیرین و خوشایند مورد قبول مخاطب واقع شود، تا ما با فراغ‌بال فصل سوم این مجموعه را بسازیم.

چرخ گردون

خمسه در پاسخ به این سوال که مردم می‌پرسند چرا از سریال‌های خیابان خلوت‌کن دهه هفتاد و هشتاد خبری نیست؟ توضیح داد: مشکل در این است که سعه صدر در جامعه چه از جانب مسئولین و چه از جانب مردم وجود ندارد، تا ما درباره تمام مسائل صحبت کنیم. تاحدودی با محدودیت مواجه‌ایم. امیدوارم بتوانیم دایره مضامین‌مان را گسترده‌تر کنیم و به مسائل انتقادی بیشتری بپردازیم.

بازیگر سریال «چرخ گردون» در پاسخ به این سوال که «چرخ گردون» چقدر می‌تواند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد؟ افزود: سعی می‌کند مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
بابا پنجعلی تو فصل آخرش مرده بود جنازه را داده بودن دانشگاه پزشکی دانشجو ها کالبد شکافی کنن اعضای بدنا بشناسن چند عضوشم اهدا شده بود بقیه جسد جلوی دانشگاه تو باغچه خاک شده بود که ارسطو از زندان اومده بود همونجا جلو دانشگاه نشست فاتحه خوند?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
نقش بابا پنجعلی در سریال پایتخت ، از جهاتی آزاردهنده
است و..... !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
چند سال پیش اگر مردم پایتخت را نگاه میکردن با حالا فرق داشتن مردم یک کم شاد بودن اما حالا چی از صبح تا شب بدویم دنبال یک لقمه نان دیگه نه وقت ونه دل ودماغ فیلم دیدن ونداریم صبح که ازخواب بیدار میشیم مثل اینکه کشتی هامون غرق شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
نباشن بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
دست سر این سریال پایتخت بر دارید سریال جدید برا طرح نو بسازید چه اشکالی داره هی همش پایتخت بخورد مردم میدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
ایشان در سری اخر دور از جونشون فوت کردند و اعضا ایشان اهدا شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
تورو خدا مشخص کنین میاد یا نه الان بزرگترین دغدغه مردم همینه شب تا صبح خواب نداریم تورو خدا زودتر اعلام کنین
آخرین اخبار