مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اصلاح ۱۱ نقطه پرحادثه جاده‌ای در استان، از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی هشت نقطه باقی‌مانده با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

سید شهرام کهریزی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۹ نقطه پرحادثه مصوب در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شناسایی شده که تاکنون ۱۱ نقطه با اعتباری بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال اصلاح شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده در محورهای کنگاور به فش، بیستون به صحنه، بیستون به کرمانشاه، کرمانشاه به قزانچی، کرمانشاه به بیستون و کرمانشاه به کوزران بوده که توسط کارشناسان راهداری در حال رفع و اصلاح است.

کهریزی گفت: علاوه بر اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز، آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، نقاط پرحادثه و مستعد حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو وعلائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی و ایمن‌سازی تقاطع‌های هم‌سطح از جمله اقداماتی است که توسط اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای با هدف کاهش تصادفات رانندگی همواره جزو برنامه‌های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بوده، یادآور شد: از این رو سعی کرده‌ایم تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای تسهیل تردد مردم فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.