سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: با توجه به تمرینات و شرایط خوب بازیکنان،‌ بهترین بازی خود را مقابل نفت و گاز گچساران ارائه می‌دهیم و محکوم به پیروزی در برابر این تیم و کسب سه امتیاز هستیم.

علی نظرمحمدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی بعثت مقابل نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: امیدواریم فردا فوتبال زیبایی را مقابل تیم خوب و باشخصیت گچساران شاهد باشیم و اتفاقات فوتبالی به سود تیم ما رخ دهد.

وی با بیان اینکه بعثت کرمانشاه تنها تیمی است که از غرب کشور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد، اضافه کرد: تمام تلاش و تجربه ای که در لیگ برتر و لیگ دسته اول داریم را بکار خواهیم بست تا بتوانیم در اولین حضور این تیم به رتبه های تک رقمی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه یادآور شد: برای بازی فردا بسیار مصمم هستیم که هر سه امتیاز بازی را به دست آوریم و برای کسب این برد روی همه هواداران کُردزبان تیم در استان های غرب کشور حساب ویژه ای باز کرده ایم تا نماینده آبرومند در این مسابقات باشیم.

نظرمحمدی، در مورد شرایط تیم نیز گفت: با توجه به اینکه تنها ۱۸ روز است که هدایت این تیم را برعهده گرفته ام زمان زیادی برای آماده سازی و به ویژه بدنسازی تیم نداشتیم ولی خوشبختانه هر هفته سطح هماهنگی تیم بهتر می شود.

وی درخصوص شناخت خود از تیم نفت و گاز گچساران،‌ یادآور شد: تحلیل ویدیویی از بازی های این تیم طی ۲ جلسه با حضور بازیکنان داشتیم و فردا با آمادگی کامل به مصاف آنها خواهیم رفت.

نظرمحمدی با بیان اینکه با برگزاری چهار دیدار تدارکاتی پیش از فصل و یک بازی از هفته نخست لیگ بیش از ۷۰ درصد از ترکیب اصلی تیم مشخص شده است، افزود: هم اکنون از مجموع بازیکنان تیم ۱۲ بازیکن بومی هستند و ما روی آنها حساب جداگانه ای باز کرده ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تیم بعثت امسال اولین حضور خود را در لیگ دسته اول تجربه می کند از این رو به حمایت همه از جمله مسوولان، مدیران، رسانه ها، هواداران و هر سازمانی نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.