استاندار کرمانشاه گفت: اولین گام ایجاد احساس تعلق، در میان دانش آموزان و در مدارس این است که جامعه پزشکی، مهندسی و دیگر اقشار به مدارس بروند و افتخارات استان و متخصصان کرمانشاهی را تبیین کنند.

«محمدطیب صحرایی شامگاه جمعه در مراسم اهدای نشان سپاس به منتخبین جامعه پزشکی و گرامیداشت مقام پزشک و داروساز با تقدیر از خدمات متخصصان و تلاشگران عرصه سلامت و بهداشت و درمان خطاب به آنان اظهار داشت: بنده شما را یکی از اقشار ارزشمند و پرافتخار نخبگانی استان کرمانشاه می‌دانم.

وی افزود: از ابتدای مسیر پزشکی مدرن که در کشور تجربه کردیم، همواره پیشقراولانی از کرمانشاه وجود داشتند و امروز هم استان در سطح کشور، جامعه پزشکی و فعالان عرصه سلامت جایگاه ویژه ای دارد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: هر کدام از شما عزیزان و بنده به عنوان استاندار کرمانشاه که زاده کرمانشاه هستم و در این آب و خاک رشد کردم، در زمینه مسائل و مشکلات استان فهرست مشترکی داریم.

وی افزود: در همین راستا تلاش برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی در استان وظیفه تمام خدمتگزاران است که ان شالله این مسیر در حال حاضر و نیز در آینده طی شود و همه ما علاقه‌مند این هستیم راهی که با افتخار آغاز شده ادامه پیدا کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش برای توسعه کمی و کیفی عنوان داشت: یک نکته مشترک جوامع فرهیخته این است که در هر مسیری ابتدا هدف مشخص می‌شود و روال مشخصی براساس تجربه‌های شخصی‌، مشاوره با دیگران و آموزه‌های علمی را در پیش می‌گیرند.

وی ادامه داد: در کنار توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن شرایط دانشگاهی و جغرافیایی نکته بسیار مهم کلیدواژه تعلق است که در کنار مسائل، مشکلات و کمبودها بسیار اهمیت دارد.

صحرایی با تاکید بر اینکه باید برای تعلق خاطر نسل بعدی تلاش مضاعف کرد، افزود: این موضوع امروز در جامعه صنعتی، مهندسی، فعالان عرصه سلامت و پزشکی بسیار مورد نیاز است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر کاری خود به اقلیم کردستان عراق ادامه داد: برخی از افتخارات جامعه پزشکی استان کرمانشاه را در این سفر مطرح کردیم که بازخورد بسیار خوبی داشت و تمایل بسیار زیادی در میان همسایگان عراقی به وجود آمد تا زمینه تردد برای مساله درمان به کرمانشاه را تسهیل کنند چرا که این کار مزایای بسیاری برای آنان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.