آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های به حق شهروندان از شهرداری است که در زمان طولانی باعث پشیمانی مردم از انجام آن می‌شود.

داوود صفایی  معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری زاهدان  در خصوص مشکل طولانی‌شدن مدت آسفالت خیابان امیر المومنین، بیان کرد: از نظر شما خبرنگاران و اساتید رسانه بزرگ کردن موضوعات بسیار ارزشمند است؛ اما در خصوص انجام مسائل و مشکلات عمرانی و مشکلات آن در انجام پروژه‌های شهرداری به زمان نیاز دارد.

 
وی ادامه داد: اتفاقات غیرمنتظره خارج از اراده قرارداد باعث عقب افتادن یک‌هفته‌ای این پروژه شد و انجام برخی آزمایش‌ها عمرانی و تهیه مصالح زمان را به دست گرفت و باعث تأخیر در روند پروژه شد.
 
صفایی در خصوص کند پیشرفت‌کردن بعضی پروژه‌های عمرانی شهرداری افزود: در بعضی پروژه‌ها کیفیت از سرعت مهم‌تر است و این موضوع سرعت روند پروژه را کند می‌کند و نتیجه مطلوب آن باعث رضایت خواهد شد.
 
 معاون امور عمرانی و زیر بنایی شهرداری در پایان گفت: با تمام برنامه‌ریزی‌ها و پیشرفت‌های تا به الان این پروژه مرحله قیرپاشی آن به اتمام رسیده و در حال انجام آسفالت است. تا پایان هفته هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار