با ورود اولین کاروان‌های پاکستانی از مرز میرجاوه به سیستان و بلوچستان، کار سوخت رسانی به ناوگان حمل و نقل زائران اربعین حسینی در منطقه زاهدان آغاز شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان  از آمادگی کامل جهت استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی خبر داد و گفت: تدابیر و برنامه ریزی لازم جهت تأمین سوخت موردنیاز زائران پاکستانی اربعین حسینی صورت گرفته و از امروز با ورود اولین کاروان‌های زائران اربعین از مرز میرجاوه به خاک جمهوری اسلامی به بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران، سوخت توزیع شده است.

قربانعلی مردانی گفت: عرضه سوخت به زائران پاکستانی در تمامی جایگاه‌های مسیر تردد آنان انجام می‌شود و هیچ نگرانی در زمینه تأمین سوخت در سطح منطقه وجود ندارد و زائران اباعبدالله (ع) بدون معطلی می‌توانند سوخت موردنیاز خود را از جایگاه‌های منطقه دریافت نمایند.

وی افزود: جایگاه خلیج فارس در میرجاوه و جایگاه‌های رامشار، تل سیاه، پایانه مسافربری و جهان (نصرت آباد) در زاهدان که در مسیر تردد زائران کشور پاکستان قرار دارند، آمادگی عرضه سوخت به زائران اربعین حسینی را دارند.

مدیر منطقه زاهدان همچنین گفت: تعدادی از زائران پاکستانی که قصد تردد با ناوگان داخلی کشورمان را دارند، از طریق خط واحد شهری به زاهدان منتقل می‌یابند که عرضه سوخت به این ناوگان در جایگاه خلیج فارس میرجاوه و جایگاه ایران زاهدان صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار