مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ پایگاه ثابت و ۱۳ پایگاه سیار هلال احمر استان در مرز ایران و پاکستان و مسیر تردد زوار اربعین مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.

سیدمحمد مهدی سجادی  اظهار کرد: سیستان و بلوچستان هر ساله میزبان انبوه جمعیت عاشقان و دلدادگان حسینی از ۲ پایانه مرزی میرجاوه و ریمدان است.

وی ادامه داد: تیم‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان با استقرار در مرز‌ها علاوه بر ارائه خدمات امداد و نجات با هماهنگی صورت گرفته تیم‌های سحر با برپایی فضای دوستدار کودک در پایانه مرزی میرجاوه و ریمدان برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی را به زبان اردو برای زوار پاکستانی برگزار می‌کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح "قیچی مهربانی" اظهارکرد:آرایشگری و اصلاح موی رایگان ویژه زائران پاکستانی توسط خادمان داوطلب هلال احمر در قالب طرح "قیچی مهربانی" از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط تیم‌های "سحر" در پایانه مرزی ریمدان و میرجاوه است.
وی ادامه داد: همچنین داوطلبان این جمعیت بطور مستمر با شربت و آب معدنی از عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می‌کنند.

سجادی ادمه داد: همچنین بالگرد‌های امدادی این جمعیت با هدف تسریع در عملیات امدادرسانی به مصدومان احتمالی حوادث در ایام اربعین حسینی در استان مستقر و در صورت نیاز و ضرورت اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار