مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از تشکیل کمیته فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی بانوان همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی در این استان خبر داد.

زهرا ابراهیمی گفت:  این اقدام با هدف ساماندهی، ارتقا سطح کیفی و استفاده از ظرفیت‌های بانوان در برنامه ریزی، ساماندهی، آموزش و راهبری فرهنگی و تبلیغی زائران اربعین بویژه ارائه خدمات مطلوب به زائران کشور پاکستان که از مبادی ورودی استان به کشور عراق عزیمت خواهند کرد راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه اقدامات بانوان سیستان و بلوچستان در تلاش جهت خدمات رسانی به زائران سید و سالار شهیدان وصف ناشدنی و بسیار قابل تحسین است گفت: مفتخریم سیستان و بلوچستان در مسیر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بویژه زائران پاکستانی واقع شده و به خود می‌بالیم بمنظور فراهم شدن سفری آسوده برای زائران افتخار خادمی این بزرگواران را داریم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا کمیته بانوان اربعین استان در قالب سه کمیته مذکور در مسیر تردد زوار در ۲ پایانه مرزی ریمدان و میرجاوه و همچنین خط سیر و سطح شهر زاهدان آماده ارائه میزبانی شایسته توامان با محتوای فرهنگی و برگزاری برنامه‌های آموزشی مناسب بویژه با بهره گیری از مترجمان زبان اردو برای زوار پاکستانی در کنار سایر اقدامات پشتیبانی است.
وی ابراز امیدواری کرد که مراسم اربعین امسال نیز باهمت همه جا ماندگان اربعین حسینی برگزار و پیام عاشورا، مشق معرفت و درس آزادی خواهی بار دیگر بر عالم طنین انداز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار