شهردار بخش بزمان گفت: نخیلات شهر بزمان طعمه حریق شدند.

روز گذشته آتش سوزی گسترده در بزمان به جود آمد و با توجه به اعزام ماشین از ایرانشهر و بمپور ولی حجم آتش و وجود باد باعث شد مهار را بسیار سخت‌تر کند که این موضوع نیاز به مدیریت مرکزی بحران و اعزام ماشین بیشتر است.

کیقباد بزمانی شهرداردبخش بزمان  بیان کرد: آتش سوزی در نخیلات شهر بزمان در ساعت ۸ صبح روز گذشته اعلام شد.

وی افزود: به علت ارتفاع حریق که خیلی بالا بود پنج دستگاه آتش نشانی از شهرداری ایرانشهر بمپور محمدان و از نیروگاه بخار هم یک دستگاه اعزام شدند.

شهردار بزمان تصریح کرد: در راستای آتش سوزی نخیلات شهر بزمان نیرو‌هایی که آمده نیز در حال فعالیت بودند و مردم هم به صورت جهادی کمک کردند.

در این راستا شهروند بزمانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: از صبح روز گذشته ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح مردم در صحنه حضور داشتند دودی در بخش‌هایی از باغات نخیلات بزمان مشاهده کردیم سریعاً خودمان را به این باغ‌ها رساندیم که همه این باغ‌ها در حال آتش گرفتن بودند و آتش در حال پیشروی بود.

وی افزود: شهروندانی که در صحنه حضور داشتند با بیل و امکانات جزئی که داشتند آتش را مهار کردند ولی بعد از مهار باد شروع کرد به وزیدن آتش به سمت مسجد جامع رفت و تا ساعاتی این آتش در حال سوزاندن نخل‌ها و ثمره تلاش مردم بود که در چندین ساعات از بین رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار