با مراجعه به نمایشگاه نوشت افزار «ایران‌نوشت» می‌توان دفتر ۱۰۰ برگ را ۶۱ هزار و ۶۰۰ تومان، خودکار و مداد مشکی را هر کدام ۵۰۰۰ تومان تهیه کرد.

۱۷ شهریور بود که افتتاحیه دهمین نمایشگاه نوشت افزار «ایران‌نوشت» با حضور بیش از ۱۰۰ برند ایرانی در رواق شرقی، جنب شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به مدت ۱۳ روز به عرضه نوشت افزار، لوازم تحریر، کیف و کوله پشتی می‌پردازد. البته نمایشگاه پاییزه مصلی هم طبق سال‌های گذشته با فروش کیف، کفش، مواد غذایی، پوشاک و سوغات استان‌ها در کنار نمایشگاه نوشت افزار برقرار است.

قطعاً برای هر خانواده‌ای قیمت و کیفیت اجناس در اولویت قرار دارد. برپایی نمایشگاه‌های پاییزه به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا با تنوع و طیفی از محصولات مواجه شوند و با قیمت مناسب دست به انتخاب بزنند. برای اینکه هر خانواده‌ای قبل از بازدید از نمایشگاه گزارشی از قیمت محصولات نمایشگاه نوشت افزار داشته باشند، به ارائه قیمت محصولات پرمصرف پرداختیم.

دفتر ۸۰ برگ با ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاه با قیمت ۵۵ هزار و ۲۸۰ تومان و دفتر ۱۰۰ برگ با تخفیف لحاظ شده با قیمت ۶۱ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد. برای تهیه یک جامدادی مخمل دوزیپ ایرانی فقط کافی است ۶۰ هزار تومان هزینه کنید، که این مبلغ برای خرید جامدادی مخمل یک زیپ ۴۵ هزار تومان است. همچنین، قیمت جامدادی جنس چرم ۴۵ هزار تومان و جامدادی برزنتی سایز کوچک ۳۰ هزار تومان است.

قیمت هر خودکار ۵۰۰۰ تومان، قیمت هر ماژیک ۱۰ هزار تومان و قیمت باکس ۶ عددی خودکار‌های رنگی ۳۰ هزار تومان است. همچنین، برای خرید قمقمه‌های آب ۱۵۰ هزار تومان پول لازم است. قیمت کلاسور چرم ۶ حلقه که ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان بود، با تخفیف ۲۰ درصد نمایشگاه با قیمت ۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پاک‌کن ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مداد مشکی ۵۰۰۰ تومان است. برای تهیه یک جعبه مداد رنگی ۱۲ عددی ۱۸۸ هزار تومان لازم است و مغز اتود با قیمت ۱۸ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت کوله پشتی هم با توجه به جنس آن متفاوت است، که معمولاً از یک میلیون و خورده‌ای شروع می‌شود.

قیمت کلاسور چرم ۲۰ حلقه که ۲۳۷ هزار تومان بود، با ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاه به ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده است. قیمت کلاسور ۲۰۰ برگ که ۲۱۷ هزار تومان بود، با ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاه با قیمت ۱۷۳ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

قیمت کلاسور ۲۰ توپی که ۱۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود، با ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاه به ۱۰۶ هزار و ۶۴۰ تومان رسیده است. قیمت کلاسور ۶ توپی هم ۷۸ هزار و ۸۳۰ تومان بود، که با ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاه به قیمت ۶۳ هزار و ۶۰ تومان رسید.

گفتنی است که از آنجایی که هر غرفه به عرضه محصولات مختلف می‌پردازد، ممکن است قیمت یک محصول مشابه در دو غرفه متفاوت باشد.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار