فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: امکانات لازم نظیر حمل و نقل، راه اندازی موکب و اسکان و پذیرایی برای میزبانی از زائران پاکستانی عازم اربعین در چابهار آماده شده است

جواد سپاهی  اظهار کرد: از همراهی مردم مهمان نواز و همراه شهرستان چابهار در سال گذشته با زائران ابا عبدالحسین (ع) تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: با مهمانداری و مهمانوازی می‌توانیم فرهنگ این منطقه در رسم میزبانی را به تمامی کشور‌ها نشان دهیم.

فرماندار چابهار از آمادگی دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر این شهرستان جهت استقبال از زائران پاکستانی خبر داد و افزود: آمادگی و استقرار در موکب‌ها و محل‌های استراحت با تمامی امکانات پزشکی و پذیرایی از دیگر خدمات به زائران خواهد بود.

وی ادامه داد: سازمان حمل و نقل هم برای جابجایی زائران با نصب نرخنامه در ناوگان مشخص شده آماده همکاری با زائران پاکستانی عازم اربعین است.

سپاهی با اشاره به اینکه شهرداری چابهار با هماهنگی فرمانداری برای انجام اقدامات فرهنگی به مناسبت اربعین حسینی هماهنگی لازم را انجام داده و جهت آذین بندی در سطح معابر شهر اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: اداره برق و اداره آبفا مثل سایر ادارات در خدمات دهی به موکب‌ها و استراحتگاه‌های زائران اباعبدالله الحسین (ع) در شهر چابهار آمادگی لازم جهت اقدامات برق و آبرسانی داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار