ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه در آمار جدیدی به افزایش شمار کشته و زخمی‌های خود در درگیری با رزمندگان مقاومت اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه در آمار جدیدی به افزایش شمار کشته و زخمی‌های خود در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه و جبهه نبرد با حزب الله در شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه در بیانیه‌ای اعتراف کرد که ۱۲ نظامی این رژیم در نبرد‌های ۲۴ ساعت گذشته با رزمندگان مقاومت فلسطین در مناطق مختلف نوار غزه زخمی شدند.

طبق این بیانیه، چهار هزار و ۲۸۴ افسر و نظامی از آغاز جنگ زخمی شده‌اند و ۲ هزار و ۱۹۰ نفر از آنها در جریان نبرد زمینی در نوار غزه هدف رزمندگان مقاومت قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است: ۲۱۳ نظامی پس از مجروح شدن در نبرد‌های نوار غزه همچنان تحت درمان هستند و جراحت ۲۹ نفر از آنها بسیار شدید است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که از ابتدای جنگ در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۶۸۹ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

جنگ نوار غزه در حالی وارد یازدهمین ماه شده است که چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار