معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از اتمام عملیات اجرایی احداث موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این مجموعه خدماتی، فرهنگی و رفاهی دائمی جهت خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) طبق مصوبه شورای اسلامی شهر در مرز شلمچه در حال احداث است.

روح‌الله خوشبخت در نشست شهرداری شیراز از اتمام عملیات اجرایی احداث موکب احمد بن موسی (ع) در مرز شلمچه تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این مجموعه خدماتی، فرهنگی و رفاهی دائمی جهت خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) طبق مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در مرز شلمچه در حال احداث است.

او با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود کلیه عملیات اجرایی موکب حضرت احمدبن موسی (ع) تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان برسد، اضافه کرد: این مجموعه شامل دو سوله به ابعاد هزار مترمربع جهت استراحتگاه زوار آقایان و بانوان و دو سوله خدام زن و مرد به ابعاد بیش از ۲۰۰ مترمربع است.

خوشبخت اضافه کرد: همچنین این مجموعه شامل سوله آشپزخانه به وسعت ۲۷۰ مترمربع و سوله اداری و درمانی در دوطبقه به زیربنای ۳۱۵ مترمربع است که از این سوله‌ها به‌صورت موقت به‌منظور استراحت گاه زوار زنانه و مردانه بهره‌برداری می‌شود.

او ادامه داد: هم‌اکنون جهت احداث این موکب بیش از پنج هزار مترمربع محوطه‌سازی شده و عملیات دیواری گذاری پیرامونی نیز در حال اتمام است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در خصوص خدمات‌دهی به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین سال جاری گفت: خدمات مدیریت پسماند، نظافت مسیر، جابجایی و تردد زوار در مسیر چهار کیلومتری تا پایانه مرزی توسط اتوبوس‌های درون‌شهری، ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، برنامه‌های فرهنگی و ... به زائرین ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار