عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از فراهم شدن مقدمات راه اندازی پیشرفته‌ترین مرکز سرتینگ هوشمند در هاب پستی شیراز پس از آزادسازی فضای درنظر گرفته شده در ساختمان مرکزی پست شیراز، در راستای افرایش سرعت سیر پست و توسعه تجارت الکترونیک خبر داد.

محمدرضا پاکدل در سفر استانی خود به استان فارس در با اشاره به اینکه زیرساخت‌های پست فارس نیازمند بهسازی و تقویت است، افزود: فضای فیزیکی مناسبی در ساختمان مرکزی پست فارس وجود دارد که باید از این فضا استفاده بهینه‌تری در راستای هوشمند سازی پست شود.

پاکدل ضمن بررسی عملکرد ترافیک و درآمد چهارماهه ادارات پست شهرستان‌های استان فارس، رهنمود‌های لازم را در راستای افزایش جذب ترافیک بیان کرد.

او با اشاره به راه اندازی صندوق‌های پستی هوشمند (لاکر) با امکان توزیع ۲۴ ساعته پست و امکاناتی نظیر انتخاب محل و ساعت توزیع توسط گیرنده، از برنامه ریزی‌های انجام شده جهت به کارگیری هوش مصنوعی جهت تسهیل و تسریع در فرآیند‌های پستی خبر داد.

پاکدل در ادامه در خصوص بررسی مشکلاتی از قبیل به روز رسانی تجهیزات پستی و رفع کمبود نیروی انسانی قول مساعدت داد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه فضای مناسب در ناحیه پستی زندیه برای ایجاد مرکز شتاب‌دهی تجارت الکترونیک با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان فارس فراهم شده است، تصریح کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در استان فارس، برای هوشمند سازی فرایند‌های پستی و تحول دیجیتال پست در مرکز نوآوری پست حمایت می‌کنیم.

روح اله عباسی مدیرکل پست استان فارس نیز در این جلسه ضمن اعلام برنامه‌های در دست اقدام، تلاش جهت راه اندازی هاب پستی جنوب و هوشمندسازی فرایند‌های پستی را در پاییز امسال از مهمترین این برنامه‌ها عنوان کرد.

در پایان جلسه، همکاران حاضر در جلسه، به بیان مشکلات پستی در حوزه کاری خود پرداختند.

محمدرضا پاکدل در حاشیه سفر خود به استان فارس، از ناحیه ۷۱۳ پستی شیراز، طرح در حال ساخت ناحیه ۷۱۷ پستی، بخش‌های قبول، تجزیه مبادلات و توزیع پست شیراز بازدید کرد و در فضای صمیمی با کارکنان و مراجعین پست گفتگو کرد.

بازدید اداره پست شهرستان سپیدان، از دیگر برنامه‌های پاکدل عضو هیات مدیره در استان فارس بود.

او همچنین در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور فعال در لجستیک پست و تجارت الکترونیک، با مدیران عامل دو شرکت استانی گفتگو و برای حمایت از اجرای طرح‌های پیشنهادی اعلام آمادگی کرد.

عضو هیات مدیره پست در ادامه سفر خود به استان فارس، از فرزندان شهدا و همکاران ایثارگر شاغل در پست استان تجلیل و در راستای جوانی جمعیت از همکاران شاغل در پست استان فارس که دارای چند فرزند هستند تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار