ایمنی موکب‌های اربعین حسینی مستقر در مرز شلمچه با همکاری و مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز انجام می‌شود.

هادی عیدی پور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: این سازمان همچون سال‌های گذشته به خدمت رسانی در ایام اربعین می‌پردازد که در کنار تامین ایمنی و خدمات آتش نشانی موکب‌های احمدبن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز، ایمنی سایر موکب‌های مستقر در مرز شلمچه با همکاری این سازمان انجام می‌شود.

به گفته عیدی پور شهرداری شیراز هرساله در موکب ویژه اربعین شهرداری پذیرای زائرین اربعین حسینی در نقطه صفر مرزی است خاطر نشان کرد: در اربعین امسال و همزمان با برپایی موکب احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شهرداری شیراز زمینه حضور نیرو‌های عملیاتی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات ایمنی از دهه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳ برای خدمات رسانی به زائرین اربعین در مرز شلمچه فراهم شده است. 
 
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز عنوان کرد: آموزش‌های لازم به زائران و موکب داران مستقر در مرز شلمچه برای ایمنی بخشی به خدمات ارائه شده در طول ایام پیاده رویی اربعین یکی از اقدامات این سازمان است که در حال حاضر نیز بازدید‌های میدانی از موکب ها، جلسات هماهنگی با مدیران ارشد شهرداری و فرمانداری خرمشهر و سایر مسئولین در این موضوع طی چند روز اخیر انجام شده است.

اعزام بخشی از ناوگان اتش نشانی و نیروی‌های آموزش دیده آتش نشان مورد نیاز برای تامین ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث در موکب‌های مستقر در مرز شلمچه از جمله برنامه‌های اصلی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز است که عیدی پور به آن اشاره کرد و افزود: نیرو‌های اعزامی روزانه وظیفه بازدید از موکب‌ها و وضعیت ایمنی را عهده دار خواهند بود.

او بیان کرد: نیرو‌های آتش نشانی تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زائران در مرز حضور خواهند داشت.

به باور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ماموریت ویژه این سازمان در کنار افزایش مسوولیت برای ارایه خدمات به زائران حسینی نشان از عملکرد موفق نیرو‌ها و تجهیزات این نهاد شهرداری شیراز در ایمنی بخشی به این گردهمایی بزرگ مذهبی در مرز شلمچه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار