رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش گفت: این اداره خدمات‌دهی مستمر به ۵ هزار و ۳۴۹ فرد معلول را بر عهده داشته و حدود دو هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار از خدمات این نهاد در این شهرستان بهره می‌برند.

ادریس تمندانی در حاشیه برپایی میز خدمت در خاش بیان کرد: علاوه بر پرداخت مستمری به معلولان، حق پرستاری ۲۷۳ نفر در منزل را انجام می‌دهیم که ۸۳ نفر از معلولان ضایع نخاعی مورد حمایت این نهاد قرار دارند.
 
 وی افزود: در سال‌های اخیر و امسال حق بیمه ۷۲۴ زن سرپرست خانوار از سوی بهزیستی خاش پرداخت شده و هزار ۶۰۸ دانش‌آموز محصل و ۱۲۸ دانشجو مورد حمایت بهزیستی خاش هستند.
 
 تمندانی ادامه داد: تاکنون شهریه ۱۱۷ دانشجو و ۴۸۲ دانش‌آموز را پرداخت کرده‌ایم.
 
 وی تصریح کرد: ایجاد شغل برای ۳۴۰ فرد سرپرست خانوار و احداث مسکن برای ۱۵ نفر در کنار ارائه خدمات در حوزه پیشگیری و درمان از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی خاش بوده است.
 
 این مقام مسئول عنوان کرد: میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان خاش در حاشیه نمازجمعه برپا و به پرسش‌های مردمی نیز پاسخ داده شد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک امام‌جمعه موقت خاش نیز از خدمات اداره بهزیستی شهرستان به جامعه هدف قدردانی کرد و افزود: در دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به محرومان و مستمندان شد، بنابراین در دولت چهاردهم انتظار داریم، همان رویه تداوم داشته باشد.

برچسب ها: میز خدمت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.