مشعلچی گفت: شرکت بیمه گر در سه بسته پیشنهادی با پوشش‌های بیمه‌ای متنوع با حق بیمه ۶۰،۷۰،۸۰ هزار تومان به زائران حسینی خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.

مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی با اعلام این خبر گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده و فراهم نبودن زیرساخت‌های جدا سازی حق بیمه اربعین با هزینه ارائه خدمات درمانی هلال احمر این دو مبلغ به صورت مشترک از طریق سامانه سماح و در قالب حق بیمه از زائرین دریافت می‌شود.

رئیس کمیته اربعین صنعت بیمه گفت: شرکت بیمه گر در سه بسته پیشنهادی با پوشش‌های بیمه‌ای متنوع با حق بیمه ۶۰،۷۰،۸۰ هزار تومان به زائران حسینی خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند.

وی با اشاره به عدم همخوانی مبالغ حق بیمه اعلامی با حق بیمه درج شده در سامانه سماح گفت: امسال مقرر شد هر زائر بابت خدمات درمانی جمعیت هلال احمر، مبلغ ۲۰هزار تومان بپردازند که این مبلغ به حق بیمه اضافه شده و به صورت یکجا از زائران در سامانه سماح دریافت می‌شود.

مشعلچی افزود: امکان خرید بیمه نامه از طریق سامانه سماح فراهم شده است لذا با توجه به اجباری بودن خرید این بیمه نامه به زائرین اربعین حسینی پیشنهاد می‌شود برای دریافت خدمات بیمه‌ای کامل تر، بسته پیشنهادی با سقف تعهدات بالاتر را خریداری کنند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته اربعین در صنعت بیمه گفت: این کمیته در کنار سندیکای بیمه گران ایران برای ارائه خدمات بیمه‌ای شایسته به زائرین اربعین حسینی تا کنون جلسات متعددی با ارگان‌های مرتبط برگزار کرده است.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار