دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امروز و فردا مجمع سهام عدالت دو استان قم و اصفهان برگزار خواهد شد.

مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای مصوبه آبان‌ماه شورای عالی بورس بنابود دو استان خراسان شمالی و زنجان مجامع خود را تا قبل از عید برگزار کنند که این اتفاق رخ داد امسال هم استان گیلان در فروردین و مرکزی در تیرماه مجامع خود را برگزار کردند.

این مقام مسئول افزود: در راستای همین مصوبه بناست امروز ۳ مرداد مجمع استان قم و پس فردا یعنی ۴ مرداد مجمع استان اصفهان برگزار شود وجه مشترک مجامعی که برگزار می‌شود تصویب صورت‌های مالی چهار سال گذشته خواهد بود چرا که چهار سال است مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار نشده است.

حاجی‌وند در ادامه عنوان کرد: انتخاب اعضای هیات مدیره، تصمیم‌گیری در خصوص موارد مربوط به شرکت از دیگر نکاتی است که در این‌مجامع همانند سایز مجامع بررسی می‌شود در نهایت هم پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مردادماه چند استان از جمله کردستان، کرمان و... هم مجامع خود را برگزار کنند.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار