مدیرکل وزارت راه و شهرسازی گفت: تمامی دارایی‌ها و املاک وزارت راه و شهرسازی در استان‌های سراسر کشور از امروز ثبت و شفاف‌سازی می‌شود.

اصغر صمدی ذی حساب و مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه نرم افزار جامع مدیریت دارایی  ها و املاک وزارت راه و شهرسازی  امروز رونمایی شده و این سامانه می تواند شفافیت مالی را   ایجاد کند گفت: نرم افزار جامع مدیریت دارایی ها و املاک صندوق ملی مسکن شامل تمامی منابع مختلف صندوق و مصارف و پیمان ها و قراردادها می شود.

وی ادامه داد: منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد ، اسناد ، اسناد خزانه، زمین ، املاک و مستغلات است که در این نرم افزار ثبت، نگهداری و به روز رسانی می شود.

صمدی گفت : از امروز تمامی ذیحسابان استان های سراسر کشور مستقر در ادارات کل راه وشهرسازی به این سامانه متصل می شوند تا بتوانند تمامی درآمد ها و هزینه ها را به موقع و در لحظه ثبت ،ضبط و نگهداری کنند.

مدیرکل امور مالی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه وشهرسازی و صندوق ملی مسکن  نصب شده است که تمامی استان ها نیز به آنها متصل می شوند.

وی  با بیان اینکه گزارش گیری به هنگام و به موقع برای دستگاه های نظارتی از دیگر ویژگی های این سامانه است گفت:  باید تمامی ذی حسابان با دقت در پیاده سازی نرم افزار همکاری داشته باشند. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار