بوربور گفت: رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام عنوان کردند که در کابینه دولت چهاردهم باید افراد کارآمد و وفادار به انقلاب انتخاب شوند.

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درباره دیدار نمایندگان مجلس و رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی که داشتند برای همه ریل‌گذاری کردند، که هم مجلس و هم آقای پزشکیان رئیس جمهور منتخب وظیفه خودشان را بدانند.  

وی ادامه داد: اما با سابقه‌ای که از اطرافیان رئیس جمهور منتخب می‌بینیم کمی شرایط متفاوت می‌شود. آقای پزشکیان پیش از این خودشان را اصلاح طلب می‌دانستند، اما وابستگی حزبی و تشکیلاتی که در احزاب فعال باشند نداشتند. او به آن شکلی که افراد در حزبشان و تشکیلاتشان وقت می‌گذارند نبود. پزشکیان انسانی آزاده است. 

این کارشناس ادامه داد: افرادی در کنار آقای پزشکیان می‌بینیم که برخی از آن‌ها با فکر و عقیده رئیس جمهور منتخب برای اجرایی سازی برنامه ۵ ساله و مد نظر قرار دادن فرمایشات رهبری هم مسیر نیستند.

وی افزود: حضرت آقا در جلسه‌ای که با حضور رئیس جمهور منتخب و نمایندگان مجلس برگزار شد مطلبی را گفتند آن هم این بود که کابینه دولت را باید افراد کارآمد و با سابقه خوب تشکیل دهند افرادی که از بن دندان نسبت به انقلاب وفادار باشند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اما برخی افرادی که در کنار پزشکیان هستند این گونه نیستند. مثلا ظریف که انگار گذشته خود را فراموش کرده است و رفتار‌هایی انجام می‌دهد که هیچ‌گاه یک دیپلمات انجام نمی‌دهد. یک بار می‌گوید که از همه جریان‌ها باید استفاده کنیم و از طرف دیگر می‌گوید ائتلاف نمی‌توان انجام داد و باید همه چیز یکدست باشد.

او ادامه داد: وقتی می‌گویند یک دست یعنی از افرادی که صلاحیتشان تایید نمی‌شود و از همان همیشگی‌ها می‌خواهند استفاده کنند. با وجود این افراد اکنون کار برای مجلس و آقای پزشکیان کمی سخت شده است. سختی کار هم از این جهت است که پزشکیان اگر بخواهد از بین آن افراد همیشگی انتخاب کند خلاف نظر رهبری عمل کرده است که این کار را انجام نخواهد داد. مجلس را هم رهبری مقید کرده که افرادی که انتخاب می‌کنند باید کارآمد باشند و نسبت به انقلاب وفادار باشند؛ بنابراین افرادی که برای خودشان کنار رئیس جمهور منتخب دکان باز کردند و فکر می‌کنند به پست و مقامی می‌رسند باید حذف شوند.

بوربور در انتها گفت: به معنای واقعی تا روزی که رهبری را داریم هیچ مشکلی وجود ندارد و هر اتفاقی که پیش بیاید قانون این قدرت را به ولایت فقیه داده است که هر کسی بیاید فرقی ندارد و رهبری می‌تواند نظام را حمایت کند آن هم به جهتی که بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار