عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس‌جمهور منتخب افراد دلسوز که دغدعه حل مشکلات کشور را دارند وارد کابینه خود کند.

حجت الاسلام سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسائلی که باید در چینش کابینه دولت چهاردهم در نظر گرفته شود، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید افراد دلسوزی که دغدعه حل مشکلات کشور را دارند و به دور از مسائل جناحی و حواشی به پیشرفت کشور کمک می‌کنند را وارد کابینه دولت خود کند.

وی افزود: معتقدم که آقای پزشکیان باید در کابینه خود یک اتاق فکر داشته باشد تا عملکرد مدیران را طی چهار سال آینده بسنجد همچنین مهمترین مسائل کشور با کمک کارشناسان این اتاق بررسی و برای حل آن تدابیری بیاندیشد.

اکرمی متذکر شد: معتقدم رئیس جمهور منتخب باید از مشورت کارشناس زبده و انقلابی و همچنین دارای تجربه طی چهار سال آینده بهره بگیرد همچنین وی باید ارتباط مستمر خود با همه قوا و دستگاه‌های کشور حفظ کند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: آقای رجایی و باهنر وقتی میخواستند کابینه دولت خود را بچینند با کمیسیونهای مجلس جلسه میگذاشتند و از آنها نظر خواهی میکردند لذا آقای پزشکیان بهتر است در جلسات غیر علنی قبل از رای اعتماد با نمایندگان حوزه ها و کمیسیون‌های مختلف گفتگو کند تا تعامل و صمیمیت بهتری میان نمایندگان و رئیس جمهور منتخب برای اداره بهتر کشور شکل بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار