نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در نهاد ریاست‌جمهوری با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به همراه علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری منتخب دیدار و گفت‌وگو کردند.

نیکزاد درباره این دیدار گفت: ما هفت نفر نماینده مردم اردبیل به محضر رئیس‌جمهوری منتخب رسیدیم و علاوه بر تبریک و آرزوی موفقیت، آنچه که برای دولت آتی می‌تواند کمک کند را خدمت ایشان عرض کردیم.

وی ادامه داد: آنچه که مجلس و دولت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به همدیگر باید پیش ببرند را نیز عرض کردیم. در ادامه مباحث کلان که بیش از هفت مورد هم نبود، توسط نماینده‌های استان شرح داده شد و مجموع گزارش را با امضای نمایندگان تقدیم ایشان کردیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه پزشکیان به دنبال رفع معضلات و مشکلات استان‌ها است، گفت: رئیس‌جمهور منتخب هنوز دولت را تحویل نگرفته‌اند، اما در حال بررسی مباحث هستند. ایشان معتقد به موضوع عدالت، رفع معضلات و مشکلات در تمام استان‌ها و مناطق مختلف هستند و به طور کلی جلسه خوبی با ایشان داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار