به نوشته یک روزنامه آمریکایی ترامپ به رابرت کندی جونیور در ازای حمایت انتخاباتی، پیشنهاد منصبی عالی در دولتش داده است.

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به رابرت کندی جونیور در ازای حمایت انتخاباتی، پیشنهاد منصبی عالی در دولتش داد. این را روزنامه واشنگتن پست (WP) به نقل از منابع گزارش داد.

به گفته آنها، کندی جونیور که به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند، در صورت پیروزی در رقابت‌های ریاست جمهوری، در دولت آینده ترامپ جمهوری خواه به سمتی عالی مرتبط با مسائل بهداشتی و پزشکی پیشنهاد شد. به گفته منابع، گفتگو‌های خصوصی در این زمینه چند ساعت پس از سوء قصد به ترامپ در تجمعی در ۱۳ ژوئیه آغاز شد.

کندی جونیور به این نشریه تایید کرد که با ترامپ ارتباط برقرار کرده است، اما درباره محتوای این گفتگو صحبتی نکرد. این سیاستمدار تاکید کرد که قصد دارد به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهد. کندی جونیور گفت: «من برای رئیس جمهور (!) ترامپ احترام زیادی قائلم که با من تماس گرفت. هیچ کس از کمیته ملی دموکرات، چه در مقام بالا و چه در پست، در ۱۸ ماه با من تماس نگرفته است. در عوض، آنها میلیون‌ها دلار جمع کردند تا کمپین من را مختل کنند.»

او ابتدا قصد داشت به عنوان کاندیدای حزب دموکرات در رقابت‌های ریاست جمهوری شرکت کند، اما در پاییز ۲۰۲۳ اعلام کرد که نامزد مستقل خواهد شد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار