نامزد مستقل انتخابات آمریکا، هریس و بایدن را یکی دانست و آنها را دو روی یک سکه خواند.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا قابل تمایز نیست.

براساس گزارش آر تی، او در یک کنفرانس مطبوعاتی عصر یکشنبه تأیید کرد که توانسته است هم دونالد ترامپ و هم بایدن را علی‌رغم اعلام بایدن مبنی بر کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری، شکست بدهد.

کندی از لفاظی انتقادی نسبت به دولت استفاده کرد و عمدتاً بر بایدن و ترامپ تمرکز و در برخی مواقع به هریس حمله کرد. او وقتی از او پرسیده شد که چرا از بایدن طوری صحبت می‌کند که انگار هنوز در رقابت است، کندی گفت که هریس هیچ وقت تفاوتی بین خود و رئیس جمهور بایدن ابراز نکرده است. ما نمی‌دانیم که او برای چه چیزی دفاع می‌کند.

 کندی همچنین از کناره‌گیری از بایدن انتقاد کرد و دموکرات‌ها را متهم کرد که هریس را به عنوان جانشین بایدن در آغوش می‌گیرند، زیرا این ساده‌ترین راه برای حفظ پول است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که پس از نخستین مناظره با دونالد ترامپ، رقیت جمهوری خواه خود تحت فشارهای حزب دموکرات برای انصراف از رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا بود، دیشب کناره گیری خود از کارزار انتخابات آمریکا را به صورت رسمی اعلام کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار