معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس از پروژه‌های بهسازی روستا‌های ابوالوردی، دهنو، کردشول و مبارک آباد شهرستان پاسارگاد بازدید کرد و گفت: همه ظرفیت‌های عمران و توسعه روستایی در فارس به کار گرفته می‌شود.

مهندس صف شکن در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم رسیدگی به روستا‌ها و تامین معاش و حل مشکلات روستاییان، آثار دو سفر استانی رییس جمهور شهید به استان فارس، را توسعه روستایی و زدودن غبار محرومیت زدایی از چهره روستا‌های این استان دانست که با مشارکت بنیاد مسکن محقق گردید.

او ادامه داد: بنیاد مسکن با تهیه طرح‌های هادی برای همه روستا‌های استان و بازنگری ۶۷۵ طرح در دولت سیزدهم گام‌هایی اساسی برای توسعه روستا‌های این استان برداشت، بدین ترتیب از ۱۶۹۷ روستای بالای ۲۰ خانوار که افق طرح هادی آنها به اتمام رسیده تا کنون ۹۶۴ روستا معادل ۵۶.۸ درصد بازنگری شده و در حال بازنگری است.

او اضافه کرد: اجرای طرح‌های هادی نیز در دولت سیزدهم در استان فارس شتابی دوچندان گرفت، و در سال‌های مسوولیت دولت سیزدهم این طرح‌ها در یک هزار و ۱۸۷ روستای استان اجرایی گردید، اعتبارات هزینه شده دراین بخش ۱۲ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال است.

به گفته او، دولت سیزدهم در زمینه صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی نیز در استان فارس منشاء خدمات بوده است، طی این سال‌ها ۱۷ هزار و ۶۱۳ سند روستایی و ۱۳ هزار و ۴۶۸ جلد سند شهری در استان فارس با مشارکت بنیاد مسکن و ثبت اسناد صادر شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد نیز در حاشیه این نشست با تقدیر از حضور مهندس صف شکن گزارشی از روند توسعه روستایی دراین شهرستان ارائه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار