فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت‌های باشگاه فجر شهید سپاسی است.

سردار بوعلی در دیدار با کریمی مدیرعامل و قربانی سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی ضمن تاکید بر اهمیت حضور تیم‌های ورزشی فارس در مسابقات و لیگ‌های معتبر کشور، گفت: این استان دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های عظیم و بالقوه‌ای در حوزه ورزش است که در صورت حمایت می‌تواند موجب درخشش ورزشکاران فارس در سطح کشور باشد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به سابقه تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در عرصه فوتبال کشور، گفت: این تیمِ بدون حاشیه و بازیکن ساز که عنوان آن به نام شهید مزین شده متعلق به همه مردم فارس است و اخلاق‌مداری سرلوحه فعالیت‌های این باشگاه ورزشی است.

او با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه از فجر شهید سپاسی استمرار خواهد داشت، گفت: زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای حضور جوانان با استعداد فارس در عرصه ورزش یکی از اهداف اصلی سپاه فجر است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهید سپاسی خاطرنشان کرد: حضور فعال و پُرشور تماشاگران و هواداران یکی از عوامل مهم موفقیت تیم‌های ورزشی است.

در این دیدار کریمی مدیرعامل و قربانی سرمربی جدید تیم فجر شهید سپاسی گزارشی از برنامه‌ها و نحوه آماده سازی این تیم فوتبال برای فصل پیش رو ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار