رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز از اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب ویژه مراکز عرضه خدمات شهرداری شامل میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار و بازارچه‌ها خبر داد.

پژمان شفیعی از اجرای پویش فرهنگی کاسب خوب ویژه مراکز عرضه خدمات شهرداری شامل میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار و بازارچه‌ها خبر داد.

او با بیان اینکه این پویش برای نخستین‌بار در شیراز برگزار می‌شود، گفت: پویش کاسب خوب درراستای تحقق شعار سال و مشارکت مردم در انتخاب فعالان مراکز عرضه خدمات شهرداری شیراز است که اعتماد مردم در برخورد و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب کسب می‌کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: کاسبانی که در چهار شاخص برخورد صحیح با مشتری، عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، آراستگی ظاهری و نظم و انضباط محل کسب بیشترین امتیاز را از مردم کسب کنند، به عنوان کاسب خوب انتخاب و تشویق خواهند شد.

شفیعی با اشاره به اینکه پویش کاسب خوب یک جریان صحیح است که حول محور بازار، اقتصاد و کسب‌وکار شکل خواهد گرفت و از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند کاسبان موردنظر را در مراکز عرضه خدمات از طریق معرفی کاربری‌ها شامل سوپرمارکت، مواد پروتئینی، گل فروشی و ... در بازارچه‌ها و در میدان مرکزی از طریق کد غرفه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اعلام کنند. 

 وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند عنوان کاربری در بازارچه‌ها و کد غرفه در میدان مرکزی میوه‌وتره‌بار را برای مشارکت در این پویش و انتخاب کاسب مدنظر به سامانه پیامک ۳۰۰۰۱۳۷۷۶۸ و یا شماره ۰۹۲۳۱۵۰۱۶۸۲ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: تکریم فرهنگ اعتماد و امانت با تعریف کاسب خوب به‌واسطه شناسایی، معرفی و تکریم کاسبان خوب اصناف و بازار به انتخاب خود مردم صورت خواهد گرفت تا یک مسیر صحیح را برای گسترش و ترویج مفاهیم مؤثر فرهنگ اقتصادی در جامعه مهیا سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار