بتن ریزی همزمان دیوار و سقف در بلوک‌های زون ۱ و ۲ و ۳ سایت ۷۰۰ واحدی نهضت ملی شهرک نشاط سلطان آباد با استفاده از تامین بتن توسط ۳ دستگاه بچینگ و ۳ پمپ دکل آغاز شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با بیان اینکه اقدامات تازه برای پیشبرد طرح ۷۰۰ واحدی نهضت ملی شهرک نشاط سلطان آباد شیراز آغاز شده است، گفت: انجام این اقدامات نوید بخش تامین مسکن مناسب برای مسکن در این شهرستان است.

محسن ابراهیمی به عملکرد این شهرستان در بحث نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در شیراز یک پروژه ۸۴۸ واحدی داریم که کار توسط بنیاد مسکن آغاز شده و در مرحله اسکلت قرار دارد. یک پروژه ۴۹۶ واحدی نیز تعریف شده که خوشبختانه در حال تحویل به متقاضیان است. 

او اضافه کرد: اجرای پروژه ۳۳۶ واحدی زیتون نیز به بنیاد مسکن شهرستان شیراز واگذار شده که زمین آن تحویل داده شده و کار آماده سازی در حال انجام است. 

ابراهیمی تاکید کرد: ۱۴۴ روستا در شهرستان شیراز داریم که می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که نهضت روستایی هم محسوب می‌شود، استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۵ ۳۰ تير ۱۴۰۳
سلام.
از سال 1400 ما در این مسکن ملی ثبت نام کردیم. اصلا نمیدونیم باید چند مرحله پرداخت کنیم . تا الان 6 مرحله رو پرداخت کردیم. تو سایت هم اصلا اطلاعاتی از اینکه چند مرحله باید پرداخت بشه نیست. اگه کسی از دوستان میدونه ممنون میشم که راهنمای کنه.
آخرین اخبار