مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از توافق جدید این مجموعه با شهرداری شیراز خبر داد و گفت: براساس این توافق، ۹ فرهنگسرای شهرداری از این پس در قالب کتابخانه‌های مشارکتی به عموم مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از با اشاره به این رویداد گفت: طی توافق انجام شده با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، ۹ کتابخانه مشارکتی به کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز افزوده می‌شود.

محمدحسین فیروزی اضافه کرد: با همکاری شهرداری شیراز و موافقت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مجوز مشارکتی شدن کتابخانه‌های عمومی واقع در فرهنگسرا‌های باران، پرتو، جوان، رکن‌آباد، علوی، لاله، نیایش، کارآفرینی و کتاب شهرداری شیراز صادر شده است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۱۰ باب کتابخانه نهادی و ۵۵ کتابخانه مشارکتی در استان فارس فعال است، گفت: در مجموع ۲۶۶ کتابخانه عمومی در فارس به مردم خدمات می‌دهند که از این پس ۹ فرهنگسرا نیز به چرخه ارائه خدمات عمومی به مردم اضافه خواهند شد. این کتابخانه‌های جدید در مجموع بیش از ۱۶۰۰ متر به فضای کتابخانه‌ای شهر شیراز اضافه می‌کنند.

فیروزی با تصریح اینکه این سومین همکاری کلان اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با شهرداری شیراز در یکسال گذشته است، گفت: پیش از این نیز علاوه بر تمدید قراداد ۹ کتابخانه‌های عمومی شهر شیراز، توافق‌های ایجاد یک کتابخانه سیار و سه کتابخانه بزرگ مقیاس در شهر شیراز انجام شده که این چهار کتابخانه در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار