در بازدید مدیریت شهری شیراز از مسجد امام حسن‌بن‌علی (ع) و دیدار با نمازگزاران و اهالی محله شیشه‌گری در این مسجد، بر فعالیت‌های شبانه‌روزی عمرانی و تقویت زیرساخت‌های شهری تأکید شد.

محمدحسن اسدی شهردار و محمدرضا هاجری رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت (ع) شورای اسلامی شهر، محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی شهردار و محمد مقدس‌زاده شهردار منطقه ۲ شیراز از مسجد امام حسن‌بن‌علی (ع) محله شیشه‌گری بازدید و با نمازگزاران و اهالی مسجد این محله دیدار کردند.

شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای محله شیشه‌گری با اشاره به فعالیت‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این مسجد درحال انجام است که جای قدردانی دارد، اظهار کرد: بازسازی، مرمت و نوسازی این مسجد با قدمت ۵۰ ساله بسیار خوب انجام شده است و فضا‌هایی جهت فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی را این مسجد دارد.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر در این سه سالی که گذشت، فعالیت‌ها و اقدامات وسیع و گسترده بسیار خوبی را در این شهر انجام داده است، ادامه داد: امروز هر شهروندی در هر نقطه از این کلان‌شهر بایستند، می‌توانند در شعاع زیر یک کیلومتر، یک پروژه عمرانی را ببینند که درحال انجام است.

او گفت: امروزه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز به‌صورت شبانه‌روزی به مردم این کلان‌شهر خدمات‌رسانی می‌کنند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به تشریح فعالیت‌ها و عملیات اجرایی خطوط چهارگانه و مسیر آنها برای تسهیل زیرساخت‌های حمل‌ونقل مسافر شهری پرداخت.

شهردار شیراز خطاب به نوجوانان و جوانان محله گفت: شما به عنوان آینده‌سازان شهر شیراز باید با تقویت فعالیت‌های مذهبی و همچنین مطالعات برای موفقیت در آینده تلاش کنید.

اسدی همچنین از فعالیت موکب شهرداری شیراز در منطقه مرزی شلمچه به زائرین اربعین حسینی (ع) در آینده نزدیک مطابق سال‌های گذشته خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار