مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۵۵ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در ناحیه صنعتی پارس‌آباد به سرمایه‌گذاران واگذار شد.

هاشم علایی گفت: با واگذاری این قراردادها، ۹ واحد تولیدی موفق به راه‌اندازی طرح صنعتی و اخذ پروانه بهره‌برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که محلی مناسب برای استقرار صنایع تبدیلی است.
به گفته او، طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد هزینه شده که طرح آبرسانی به واحد‌های تولیدی مهم بوده و تاکنون بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.
علایی بیان کرد: طرح آبرسانی ناحیه صنعتی پارس‌آباد شامل احداث ایستگاه پمپاژ آب، مخزن زمینی یک هزار مترمکعبی، مخزن هوایی ۵۰۰ مترمکعبی و خط انتقال آب به طول ۵.۵ کیلومتر است که پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برآورد به روز اجرای این طرح بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.
او اجرای زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی پارس‌آباد را از دیگر طرح‌های مهم آن برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.