رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این استان خط‌کشی شد.

ماشالله بهزاد امروز در بازدید از محور اردبیل - سرچم گفت: در این مدت ۲۳۶ عدد نیوجرسی با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها در محور‌های مواصلاتی این استان نصب شد.
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ شاخه گاردریل در محور‌های مواصلاتی استان تعمیر و نصب شده است، افزود: علاوه بر این ۶۰۰ عدد تجهیزات ایمنی و نقوش در جاده‌های استان نصب شد.
او بیان کرد: جهت هشدار و آگاهی‌دهی به رانندگان در رعایت قوانین راهور ۵۰۰ عدد تابلو و علایم الزامی راهنمایی و رانندگی و ۳۶۰ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در راه‌های ارتباطی استان اردبیل نصب شد.
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اتمام بهسازی سیستم روشنایی محور اردبیل - نمین و اردبیل- نیر، گفت: عملیات اجرایی سیستم روشنایی محور کرگان –بودالالو به طول پنج کیلومتر آغاز شده و این پروژه هم‌اکنون با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
بهزاد با بیان اینکه عملیات اجرایی تجهیز سیستم روشنایی جاده اردبیل - سرچم (فاز ۲) به طول ۱۱ کیلومتر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: عملیات اجرایی سیستم روشنایی محور آراللو - کرگان به طول ۲ کیلومتر و سامانه روشنایی جاده حیران به طول پنج کیلومتر در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز امسال تا قبل از آغاز فصل زمستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
او همچنین با اشاره به شرایط خاص جوی و محدویت فصل کاری در محور خلخال - اسالم، گفت: به علت شرایط خاص جوی اجرای پروژه در راه ارتباطی خلخال - اسالم به صورت دایمی امکان‌پذیر نیست، اما عملیات اجرایی سیستم روشنایی این جاده به طول ۱۵ کیلومتر بدون وقفه ادامه دارد.
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه سیستم روشنایی محور اجیرلو در جاده مغان نیز تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: راهداران استان در سه ماهه نخست سال جاری برای افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایط نقلیه و آگاهی دادن به کاربران اقدام به ایجاد ۱۲ نقطه روشنایی در ۱۲ تقاطع پرحادثه کردند.
بهزاد همچنین با اشاره به حفاظت و نگهداری از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی در محور‌های مواصلاتی استان، بیان کرد: پروژه اجرای شیار لرزاننده در جاده‌های استان نیز در مرحله مناقصه و عقد قرارداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.