مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به بانک مسکن استان برای دریافت تسهیلات مسکن ملی معرفی شدند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ قرارداد امضا شد.

یونس احمدی با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۴۳۳ قرارداد دریافت تسهیلات مسکن ملی در زنجان امضا شد گفت: مبلغ مصوب تسهیلات بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال است که از این میزان بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال به این تعداد متقاضی واحد نهضت ملی مسکن پرداخت شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه ۹۰ درصد ظرفیت های این بانک در بخش نهضت ملی مسکن به کار گرفته شده است، گفت: تاکنون این بانک در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشته و کارنامه درخشانی برجای گذاشته است.

احمدی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تاکید کرد:در این راستا بانک مسکن استان زنجان با عقد قرارداد متمم برای پرداخت تسهیلات به ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال اقدام کرد که در حال حاضر پرونده‌ای برای پرداخت جدید وجود ندارد.

وی افزود: بانک مسکن استان زنجان به دلیل آماده نبودن سیستمهای بانکی جهت فروش اقساطی، تسهیلات قراردادهای مشمول با اقساط به مبلغ ۵۹ میلیون ریال را از ۱۷ دیماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت دستی انجام داد تا رضایتنمدی مردم استان افزایش یابد.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون فروش اقساطی ۲ هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی را انجام داده و با تحویل واحدها به متقاضیان مشمول در خانه دار کردن آنان نقش اساسی ایفا کرده ایم.

احمدی تصریح کرد: مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان با کسب ۹۱۶ امتیاز از هزار امتیاز شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.